Friday, August 14, 2015

Alkisah Bermulanya Kisah



Inilah blog baru aku. Tarikh hari ni 15.8.2015 akan aku abadikan dan jadikan blog ini femes. The main perpes aku buat blog ni sebab aku suka sembang dan kuat gebang. lambakan novel2 yang xda kualiti juga mendorang aku untuk buat blog ini. yelah kan, producer mana nak amik hasil karya aku yang sembang dan kuat gebang ni. Harapan aku semoga dunia hiburan kecerpenan dan kenovelan menjadi lebih baik dengan adanya aku.

Nak diingatkan. Semua kisah2 dalam ni separuh realiti dan sebahagian fantasi. Tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang telah mati. Mungkin ada kaitan dengan aku tapi sikit ahh..banyaknya gebang je.

Jadi koranglah, koranglah yang akan membantu aku memajukan industri ini. Dengan cara apa? dengan membacanya lah..aku tulis panjang2 tk da orng baca tk guna jugak

0 comments:

Post a Comment